‘ Beste skiërs en snowboarders,
Wat vervelend dat u niet helemaal tevreden was! Om zo snel en efficiënt mogelijk te werken verzoek ik u bij een klacht:
- Over het lesgeven: deze direct aan de leraar bekend te maken.
- Over de planning, betaling of materiaal: deze bij de receptiemedewerker bekend te maken.
Indien u er met de leraar of receptiemedewerker niet uitkomt, wilt u dan uw klacht kenbaar maken door onderstaand formulier in te vullen met daarin de volgende informatie:
- Datum ontstaan van de klacht.
- Betreffende leraar, barmedewerker of materiaal.
- Omschrijving van de klacht.
Wij horen graag van u!’
Maxime
Bedrijfsmanager
SkiDiscovery
Waterpas 99
2495 AV Den Haag
E-mail: info@skidiscovery.nl
Public Relations: pr@skidiscovery.nl
Bekijk de actuele vrije plaatsen voor uw niveau >
070 – 399 1014
Van telemarketing zijn wij niet gediend. Wij staan in het Bel-me-niet-Register. Belt of mailt u ons toch dan dienen wij een klacht in bij het ACM.
Klachten formulier
Bezoekopeningstijden:
Maandag:
Dinsdag:
Woensdag:
Donderdag:
Vrijdag:
Zaterdag:
Zondag:
09.15 t/m 23.00 uur
09.15 t/m 23.00 uur
09.15 t/m 23.00 uur
10.00 t/m 17.00 uur
09.15 t/m 23.00 uur
Gesloten
08.30 t/m 19.45 uur